آ

  • آگاهی از برند ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]

  • آگاهی برند تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]

  • آمیخته بازاریابی طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]

  • آمیخته بازاریابی اجتماعی طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]

ا

  • ابزار مدیریت کیفیت ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]

  • ایران بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-138]

  • ارزیابی ارزیابی و تحلیل قابلیت‌های پیاده‌روی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]

  • ارزش اجتماعی اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]

  • ارزش آموزشی اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]

  • ارزش طول عمر مشتری تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]

  • ارزش عاطفی اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]

  • اسب بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]

  • استادیوم چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]

  • استادیوم انگیزه‌های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]

  • استان خوزستان نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]

  • استراتژی­های یادگیری ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ‌تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 162-175]

  • استعداد تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • استعدادیابی چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

  • استقلال رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]

  • اشتغال بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]

  • اصالت شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]

  • اعتبار برند تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]

  • اعضای هیات رئیسه طراحی مدل شاخص‌های انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 168-179]

  • اقتصادی تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]

  • المپیک ریو 2016 ارزیابی کارآیی فدراسیون‌های ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]

  • اماکن ورزشی بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 41-50]

  • امنیت بازشناسی حوزه‌های امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 61-80]

  • امنیت طراحی الگوی ارتقای امنیت سالن‌های والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]

  • ایمنی و امنیت مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]

  • اینستاگرام شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]

  • انگیزه انگیزه‌های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]

ب

  • بازاریابی مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]

  • بازاریابی طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]

  • بازاریابی ورزشی ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]

  • بازاریابی ورزشی توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]

  • باشگاه فوتبال تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]

  • باشگاه‌های فوتبال حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 86-101]

  • باشگاه ورزشی توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]

  • برندهای جهانی اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]

  • بلیت‌فروشی مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]

پ

  • پیاده­روی ارزیابی و تحلیل قابلیت‌های پیاده‌روی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]

  • پیامدها شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]

  • پیامدهای اجتماعی شناسایی پیامدهای اجتماعی ملی و بین المللی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 182-195]

  • پرخاشگری طراحی الگوی ارتقای امنیت سالن‌های والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]

  • پرسپولیس رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]

  • پرسشنامه ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]

ت

  • تأمین مالی چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]

  • تبلیغ مثبت باشگاه تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]

  • تبلیغ منفی رقبا تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]

  • تجربه از برند ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]

  • تجزیه و تحلیل حالات و اثرات شکست مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]

  • تحلیل پوششی داده­ها (DEA) ارزیابی کارآیی فدراسیون‌های ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]

  • تحلیل تماتیک چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]

  • تحلیل تماتیک تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 118-128]

  • تحلیل ساختاری طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]

  • تحلیل عاملی مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]

  • تحلیل مضمون طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]

  • تربیت‌بدنی بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]

  • تسهیم دانش بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]

  • تصمیم خرید رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 190-204]

  • تصویر برند ورزشکار شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]

  • تصویر رویداد اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]

  • تکنیک دیمتل شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 192-204]

  • تکنولوژی ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشی‌های هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]

  • تلفن‌های هوشمند ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشی‌های هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]

  • تماشاگر انگیزه‌های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]

  • تمایل به بازگشت اثر ارزش‌های درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسب‌دوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]

  • تمایل به حضور آتی انگیزه‌های حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]

  • توزیع اماکن بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 41-50]

  • توسعه چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

  • توسعه پایدار تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]

  • تئوری داده ­بنیاد چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]

  • تئوری داده‌بنیاد حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 86-101]

ج

  • جذب مشتری تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]

چ

  • چالش چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]

  • چالش­ها بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]

  • چالش‌ها چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

ح

  • حرفه ای گرایی بررسی مشکلات حرفه‌ای‌گرایی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 206-217]

  • حساسیت مصرف‌کننده اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]

  • حفظ مشتری تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]

  • حق پخش تلویزیونی حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 86-101]

خ

  • خدمات مقایسه و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر خوشنامی دانشکده‌های علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]

  • خشونت طراحی الگوی ارتقای امنیت سالن‌های والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]

  • خودکارآمدی ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ‌تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 162-175]

  • خوشنامی مقایسه و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر خوشنامی دانشکده‌های علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]

د

  • دانش‌آموختگان بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]

  • دانشجویان مقایسه و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر خوشنامی دانشکده‌های علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]

  • دانشجویان تربیت‌بدنی بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‏ های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]

  • دانشکده علوم ورزشی مقایسه و اولویت‌بندی شاخص‌های مؤثر بر خوشنامی دانشکده‌های علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]

  • دو و میدانی چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]

ر

  • راهبردها شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]

  • راهبردهای عمومی پورتر طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]

  • رسانه شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های فساد مالی در سازمان‌های ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]

  • ریسک مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]

  • رضایت تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • رویدادهای ورزشی بین المللی شناسایی پیامدهای اجتماعی ملی و بین المللی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 182-195]

  • روش دلفی بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]

ژ

  • ژیمناستیک چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]

س

  • ساختار تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • سازمان­های ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های فساد مالی در سازمان‌های ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]

  • سیاست گذاری بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-138]

  • سالن والیبال طراحی الگوی ارتقای امنیت سالن‌های والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]

  • سبک زندگی ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]

  • سرمایه اجتماعی بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‏ های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]

  • سرمایه اقتصادی بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‏ های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]

  • سرمایه‌گذاری برند تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]

  • سیستم اطلاعات جغرافیایی بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 41-50]

  • سلامت اداری شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]

ش

  • شاخص‌­های انتخاب طراحی مدل شاخص‌های انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 168-179]

  • شبکه اجتماعی شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]

  • شخصیت برند رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]

  • شرط­بندی ورزشی تحلیل شرط بندی های ورزشی در نظام حقوقی ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 42-56]

  • شفافیت ­سازی شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های فساد مالی در سازمان‌های ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]

  • شنا چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]

ص

  • صادرات کالاهای ورزشی بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]

  • صنعت فوتبال شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]

  • صنعت فوتبال تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]

  • صنعت ورزش طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]

ط

  • طراحی مدل طراحی الگوی ارتقای امنیت سالن‌های والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]

  • طرفداران فوتبال رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]

ع

  • عشق به برند ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]

  • عملکرد تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]

  • عوامل فردی بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]

  • عوامل محیطی طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]

ف

  • فدراسیون‌­های ورزشی طراحی مدل شاخص‌های انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون‌های ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 168-179]

  • فدراسیون ورزشی ارزیابی کارآیی فدراسیون‌های ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]

  • فرآیند تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • فرصت­ها بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]

  • فرهنگ جهانی اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]

  • فرهنگ ورزشی تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 118-128]

  • فساد شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های فساد مالی در سازمان‌های ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]

  • فساد اداری شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]

  • فن­آوری اطلاعات ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ‌تربیت‌بدنی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 162-175]

  • فناوری اطلاعات بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]

  • فوتبال مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]

  • فوتبال چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]

  • فوتبال توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]

  • فوتبال بررسی مشکلات حرفه‌ای‌گرایی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 206-217]

  • فوتبال ایران بازشناسی حوزه‌های امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 61-80]

  • فوتسال بانوان طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]

ق

  • قصد استفاده ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشی‌های هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]

  • قصد خرید اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]

  • قمار تحلیل شرط بندی های ورزشی در نظام حقوقی ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 42-56]

  • قومیت نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]

ک

  • کارآیی ارزیابی کارآیی فدراسیون‌های ورزشی ایران در بازی‌های المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]

  • کارآفرینی بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‏ های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]

  • کارآفرینی ورزشی طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]

  • کیفیت تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • کیفیت خدمات شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 192-204]

  • کیفیت خدمات ورزشی ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]

  • کیفیت وب سایت ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]

  • کفش‌های ورزشی اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]

گ

  • گردشگری بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]

  • گردشگری ماجراجویانه بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]

  • گردشگری‌ ورزشی بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]

  • گروه‌های مرجع رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 190-204]

  • گسترش عملکرد کیفیت ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]

ل

  • لیگ برتر مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]

  • لیگ برتر بازشناسی حوزه‌های امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 61-80]

  • لیگ برتر بررسی مشکلات حرفه‌ای‌گرایی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 206-217]

  • لیگ جهانی والیبال مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]

م

  • مالی تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]

  • مدیریت برند توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]

  • مدیریت جمعیت چالش‌های مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]

  • مدیریت دانش مشتری تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]

  • مدیریت ریسک مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]

  • مدل گلخانه‌ای چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

  • مراکز ورزشی شناسایی و تحلیل مؤلفه‌های کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 192-204]

  • مزیت رقابتی بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]

  • مزیت نسبی بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]

  • مسابقات سوارکاری بررسی چالش‌ها و فرصت‌های توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]

  • مصرف کنندگان ورزشی رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 190-204]

  • مصرف گرایی ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]

  • مصرف ورزش ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشی‌های هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]

  • معابر شهری ارزیابی و تحلیل قابلیت‌های پیاده‌روی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]

  • معلمان تربیت بدنی بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]

  • منطقه 20 تهران ارزیابی و تحلیل قابلیت‌های پیاده‌روی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]

  • مهارت‌‏های اجتماعی بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت‏ بدنی و علوم ورزشی دانشگاه‏ های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]

  • مهارت‌های شغلی بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]

  • موفقیت زنان ورزشکار مسلمان شناسایی پیامدهای اجتماعی ملی و بین المللی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 182-195]

ن

  • نتایج تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • نخبه‌پروری چالش‌های توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبه‌پروری گلخانه‌ای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]

  • نظام حقوقی ایران تحلیل شرط بندی های ورزشی در نظام حقوقی ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 42-56]

  • نظام کارآفرینی طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]

  • نگرش شغلی بررسی مهارت‌ها و نگرش‌های شغلی دانش‌آموختگان رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]

  • نوید برند تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]

و

  • وابستگی شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]

  • واگرایی نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]

  • والیبال تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذی‌نفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]

  • ورزش نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]

  • ورزش فرهنگی تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 118-128]

  • ورزشکار حرفه‌ای ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]

  • ورزش‌های ماجراجویانه بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]

  • ورزش همگانی طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]

  • ورزش همگانی بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری نظام ورزش همگانی ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-138]

  • وفاداری تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]

  • وفاداری رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]

  • وفاداری هواداران تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]

ه

  • هویت نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقه‌ای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]

  • هویت‌پذیری تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]